Full width home advertisement

Post Page Advertisement [Top]


      
You will all agree with me that nigerians can ask useless questions that already has an answer..For example,..someone sees you along the road and is like, "O boy how far naa..na ur eye be dis"?? Before, na your papa eye??..so its very simple..any stupid question should be followed with a stupid answer..Eg
Someone comes to visit you in your room and finds you eating, and the person is like.. "guy how far, "you dey eat"??   ...Noo!!I dey vomit.
             I dey burial one day,one idiot was passing by and was like,"bros no vex ooo..person die"??..I said noooo!!dem wan bury am alive..
Person see you for genesis cinema still dey ask u, "how far,you come watch film"??...Nooo!!I come pay house rent.
 You stand for atm gallery, person come dey ask u, "how far, you wan withdraw money...Nooo!!I wan play game.
I go show one day,when I crack joke finish..one idiot come meet me, "bros so u be comedian"..I say nooo..I be magician!!..E say ok, make I get ur number..08061350921..the fool still ask me so u dey use MTN..I say nooo..0806 na PHCN...so u have the go ahead..any stupid question person ask you..you know what to do..
Have a wonderful week ahead..                MC FILOSOPHER(cfr)

5 comments:

Subscribe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bottom Ad [Post Page]

| Designed by Colorlib